Αναζήτηση στο site

Τα βραβεία Grammy έφτασαν! Ο πιο σύντομος ευχαριστήριος λόγος στην ιστορία ανήκει στους DAFT PUNK οι οποίοι έφυγαν με τέσσερα χρυσά γραμμόφωνα χωρίς να πουν κουβέντα στο μικρόφωνο, οι  mACLEMORE ΚΑΙ RYAN Lewis τερμάτισαν με τον ίδιο αριθμό βραβείων κάνοντας μία μεγαλειώδης εμφάνιση στη σκηνή όταν έπαιξαν ζωντανά με τη Μαντόνα και 33 νεόνυμφα ζευγάρια. Η 17χρονη Lorde έφυγε νικήτρια στις δύο από τις πιο σημαντικές κατηγορίες τουίταρε ευχαριστώ για τη διπλή νικη του skyfall από το κρεβάτι του πόνου ενώ η Μπιγιονσέ μπορεί να μην ήταν υποψήφια αλλά έκανε εμφάνιση έκπληξη με τον Τζέι Ζ

Αναλυτικά οι νικητές (με κόκκινο χρώμα))

Album of the Year
The Blessed Unrest - Sara Barielles
Random Access Memories - Daft Punk

Record of the year
Get Lucky - Daft Punk ft. Pharrell Williams

Best new artist

Macklemore & Ryan Lewis

Song of the year

Royals - Lorde
 

Best Pop Solo Performance
Lorde - Royals
Sara Bareilles - Brave
Bruno Mars - When I Was Your Man
Katy Perry - Roar
Justin Timberlake - Mirrors

Best Pop Duo/Group Performance

Grammy στο κόκκινο χαλί: Τι πάθατε όλες και γυαλίζετε;
 
Get Lucky - Daft Punk featuring Pharrell
Just Give Me a Reason - Pink featuring Nate Ruess
Stay - Rihanna featuring Mikky Ekko
Blurred Lines - Robin Thicke featuring T.I. and Pharrell
Suit & Tie - Justin Timberlake and Jay-Z

 

 

Best Dance Recording
Zedd Featuring Foxes - "Clarity"
Duke Dumont Featuring A*M*E & MNEK - "Need U (100%)"
Calvin Harris Featuring Florence Welch - "Sweet Nothing"
Kaskade - "Atmosphere"

Οι γονείς Armin Van Buuren Featuring Trevor Guthrie - "This Is What It Feels Like"

 

 

Best Dance/Electronic album 
Daft Punk - Random Access Memories
Disclosure - Settle
Calvin Harris - 18 Months
Kaskade - Atmosphere
Pretty Lights - A Color Map Of The Sun

 

Best Rock Performance
Imagine Dragons - "Radioactive"
Alabama Shakes - "Always Alright"
David Bowie - "The Stars (Are Out Tonight)"
Led Zeppelin - "Kashmir"

Εκρηκτική Μπιγιονσέ και γάμοι στη σκηνή των Grammy!
Queens Of The Stone Age - "My God Is The Sun"
Jack White - "I'm Shakin'"

 

 

Best Hard Rock Performance
Black Sabbath - "God Is Dead?"
Anthrax - "T.N.T."
Dream Theater - "The Enemy Inside"
Killswitch Engage - "In Due Time"
Volbeat Featuring King Diamond - "Room 24)"

 

Best Rock Song
Paul McCartney, Dave Grohl, Krist Novoselic, Pat Smear - "Cut Me Some Slack"
Gary Clark Jr. - "Ain't Messin 'Round"
The Rolling Stones - "Doom And Gloom"
Muse - "Panic Station"
Black Sabbath - "God Is Dead?"
 

Best Rock Album
Led Zeppelin - Celebration Day

Black Sabbath - 13
David Bowie - The Next Day
Kings Of Leon - Mechanical Bull
Queens Of The Stone Age - ...Like Clockwork
Neil Young With Crazy Horse - Psychedelic Pill
 

Best Alternative Album
Vampire Weekend - Modern Vampires Of The City

Neko Case - The Worse Things Get, The Harder I Fight, The Harder I Fight, The More I Love You
The National - Trouble Will Find Me
Nine Inch Nails- Hesitation Marks
Tame Impala - Lonerism
 

Best R'n'b Performance
Snarky Puppy With Lalah Hathaway - "Something"

Tamar Braxton - "Love And War"
Anthony Hamilton - "Best Of Me"
Hiatus Kaiyote Featuring Q-Tip - "Nakamarra"
Miguel Featuring Kendrick Lamar - "How Many Drinks?"

 

Best Traditional R'n'b Performance 
Gary Clark Jr. - "Please Come Home"
Fantasia - "Get It Right"
Maysa - "Quiet Fire"
Gregory Porter - "Hey Laura"
Ryan Shaw - "Yesterday"


Best Urban Conterporary Album
Rihanna - Unapologetic

Tamar Braxton - Love And War
Fantasia - Side Effects Of You
Salaam Remi - One: In The Chamber
Mack Wilds - New York: A Love Story

 

Best Rnb Album
Alicia Keys- Girl On Fire

Faith Evans - R&B Divas
John Legend - Love In The Future
Chrisette Michele - Better
TGT - Three Kings

 

Best Rap Performance
Macklemore & Ryan Lewis Featuring Wanz - "Thrift Shop"

Drake - "Started From The Bottom"
Eminem - "Berzerk"
Jay Z - "Tom Ford"
Kendrick Lamar - "Swiming Pools (Drank)"
 

Best Rap Collaboration
Jay Z Featuring Justin Timberlake - "Holy Grail"

J. Cole Featuring Miguel - "Power Trip"
Jay Z Featuring Beyoncé - "Part II (On The Run)"
Kendrick Lamar Featuring Mary J. Blige - "Now Or Never"
Wiz Khalifa Featuring The Weeknd - "Remember You"

 

Best Rap Song
Macklemore & Ryan Lewis Featuring Wanz - "Thrift Shop"
ASAP Rocky Featuring Drake, 2 Chainz & Kendrick Lamar - "F***in' Problems"
Jay Z Featuring Justin Timberlake - "Holy Grail"
Kanye West - "New Slaves"
Drake - "Started From The Bottom"


Best Rap Album
Macklemore & Ryan Lewis - The Heist

Drake - Nothing Was The Same
Jay Z - Magna Carta...Holy Grail
Kendrick Lamar - Good Kid, M.A.A.D City
Kanye West - Yeezus
 

Best Country Album
Same Trailer Different Park - Kacey Musgraves
Night Train - Jason Aldean
Two Lanes of Freedom - Tim McGraw
Based on a True Story - Blake Shelton
Red - Taylor Swift

 

Best Country Song
Kacey Musgraves - "Merry Go 'Round"
Taylor Swift -"Begin Again "
Lee Brice - "I Drive Your Truck"
Miranda Lambert - "Mama's Broken Heart"
Blake Shelton - "Mine Would Be You"

Best Score Soundtrack for Visual Media 
"Skyfall", Thomas Newman, composer
Argo"
"The Great Gatsby"
"Life of Pi"
"Lincoln"
"Zero Dark Thirty"

Best Song Written for Visual Media 
Adele, "Skyfall" (Adele Adkins and Paul Epworth, songwriters)
Coldplay -- "Atlas" -- "The Hunger Games: Catching Fire"
Jessie J -- "Silver Lining" -- "Silver Linings Playbook"
Colbie Caillat featuring Gavin DeGraw -- "We Both Know" -- "Safe Haven"
Lana Del Rey -- "Young and Beautiful" -- "The Great Gatsby" (deluxe edition)
Regina Spektor -- "You've Got Time" -- "Orange is the New Black

 

 

     NEWS FROM MUSIC AND CINEMA

Νέο άλμπουμ από τον Τζορτζ Μάικλ!

 
To άλμπουμ 'Symphonica' ηχογραφήθηκε στην διάρκεια της ξέφρενα επιτυχημένης 2011-2012 tour με τον ίδιο τίτλο, μια φιλοδοξία του George να προβάλλει την εξαιρετική φωνή του συνοδευόμενη από μία ορχήστρα, σε μερικούς από τους καλύτερους και αναγνωρισμένους χώρους συναυλιών της Ευρώπης. Όπως και η tour, το άλμπουμ “Symphonica' περιλαμβάνει συνθέσεις φτιαγμένες και τραγουδισμένες με αγάπη, επιλεγμένες προσεκτικά από τα highlights του πολυτελούς καταλόγου του, καθώς και ερμηνείες κάποιων τραγουδιών των αγαπημένων καλλιτεχνών του Μάικλ .

Τα τραγούδια του 'A Different Corner', 'Praying For Time' και 'Cowboys and Angels' είναι γνωστά και πολύ αγαπημένα, αλλά ανθοφορούν στο νέο τους 'περιβάλλον'. Επίσης ανασκοπεί και ξαναερμηνεύει τόσο ενδιαφέροντα 'κοσμήματα' όπως το 'John And Elvis Are Dead' και το πανέμορφο 'Through'.

 

Ο ακούραστος ROLLING STONE

"ΔΕΝ ΜΕ  ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ ΟΙ ΒΙΟΓΡΑΦΙΕΣ.."
 

Αυτό το διάστημα εκτός του ότι κάνει συναυλίες με τους Stones, είναι παραγωγός στην τηλεοπτική βιογραφία του Τζέιμς Μπράουν (James Brown), Get on Up, σ' εκείνη του Έλβις Πρίσλεϊ (Elvis Presley) με τίτλο Last Train to Memphis και θα παίξει στο φιλμ Tabloid. Επίσης συνεργάζεται με τον Μάρτιν Σκορτσέζε (Martin Sorcese) και τον σεναριογράφο του Breaking Bad για μία καινούρια σειρά του HBO και θελει να μεταφέρει στο Μπρόντγουει και στην τηλεόραση το φανταστικό ντοκιμαντέρ ''Twenty Feet form Stardom''

«Νομίζω ότι επικρατεί ένας κορεσμός από rocknroll βιογραφίες. Προτιμώ να κάνω καινούριες ταινίες, μουσικές και να περιοδεύω παρά αυτό. Αν κάποιος θέλει να μάθει τι έκανα το 1965, μπορεί να ψάξει στο Wikipedia χωρίς να χαλάσει λεφτά.» δήλωσε χαρακτηριστικά.

Ωραίος και ώριμος..

 

Β.Σ

 

Η ADELE γέννησε τον Οκτώμβριο του 2012 τον γιο της Αντζελο, καρπό του ερωτά της με τον Σάιμον Κονέκι (Simon Konecki) και από τότε έκανε ένα διάλειμμα από την καριέρα της, η οποία δε σταμάτησε να της χαρίζει πρωτιές και βραβεία. Τώρα φαίνεται ότι ήρθε η ώρα για την επιστροφή της. "Συζητά για ένα comeback. Σκέφτεται να περιοδεύσει τη Βρετανία και τη Βόρεια Αμερική το 2015, ίσως και σε όλο τον κόσμο" γράφει η βρετανική Daily Mirror.

"Επικεντρώθηκε στον γιο της τα δύο τελευταία χρόνια και θελει τώρα να συνεχίσει αυτό που με τόση επιτυχία είχε ξεκινησει. Ηχογραφεί αργά με τον δικό της ρυθμό το νέο της υλικό και σκέφτεται πότε και πώς θα το προωθησει. Δε βιάζεται. Ποτέ δε βιαζόταν. Γι αυτό και η ποιότητα των δίσκων της ήταν πάντα τόσο υψηλή" συνεχίζει το άρθρο

Περιμένουμε με ανυπομονησία το νέο της άλμπουμ και φυσικά στο ράδιο Cosmos 93 fm ακούστε και όλα τα ανέκδοτα τραγούδια της.

Παράπονα και κράξιμο για την τραγουδίστρια του "κώλου" !!
 
Οι περισσότεροι γονείς που παρακολούθησαν  την 56η απονομή των Grammy δεν ήταν καθόλου επιεικείς μαζί της γεμίζοντας το twitter με παράπονα και αρνητικά σχόλια και ορισμένοι τη σύγκριναν με τη Σάιρους που δεν το λες και τιμητικό.
 
 
« Ελάτε τώρα! Η Μπιγιονσέ έχει απίστευτη φωνή αλλά τι είναι αυτή η εμφάνιση; Δεν έχει κανένα class. Δείξτε στα παιδιά σας κάτι άλλο.» έγραψε η Κέιτι Σταπ (Katie Stapp), κάποια άλλη έγραψε ότι είναι μία χάλια μέρα όταν τα παιδιά τους δε μπορούν να δουν τα βραβεία ενώ η χρήστης Τερέσα Μπέιλι (Theresa Bailey) σχολίασε «Αλήθεια; Είναι 8.00 κι αυτή η εμφάνιση είναι ακατάλληλη για τα παιδιά. Ευτυχώς τα δικά μου είναι στο κρεβάτι»

Η Πενέλοπε Κρουζ ποζάρει για την τελευταία καμπάνια της Loewe 

 

 

Ένας ηλικιωμένος άνδρας λαμβάνει ένα διαφημιστικό φυλλάδιο που δήθεν υπόσχεται ότι έχει κερδίσει ένα εκατομμύριο δολάρια, και ο γιος του αναγκάζεται να τον συνοδέψει στην Νεμπράσκα για να παραλάβει τα χρήματα. Εξαιρετικές ερμηνείες - ο Μπρους Ντερν είναι μια πραγματική αποκάλυψη - στη νέα ταινία του Αλεξάντερ Πέιν, που είναι αστεία και συγκινητική και μιλά για πράγματα που έχουμε ζήσει όλοι.Η «Νεμπράσκα» έχει εξαιρετικές ερμηνείες - ο Ντερν είναι μια πραγματική αποκάλυψη - είναι αστεία και συγκινητική, μιλά για πράγματα που έχουμε ζήσει όλοι, και ακόμη και αν τοποθετείται στις ΗΠΑ νομίζεις ότι διαδραματίζεται δίπλα μας. Εκπληκτικής ομορφιάς είναι επίσης η φωτογραφία του Φαίδωνα Παπαμιχαήλ, ο οποίος συνέλαβε στο φακό μια Αμερική «άγνωστη» αλλά και περίεργα ελκυστική.

Όσκαρ

 
 
 
 
Έξι από τις εννιά υποψήφιες για Καλύτερη Ταινία βασίζονται σε αληθινές ιστορίες.
 
Είναι η δέκατη όγδοη υποψηφιότητα για τη Μέριλ Στριπ («Αύγουστος»).
 
Είναι η δεύτερη συνεχής χρονιά που ταινία του Ντέβιντ Ο.Ράσελ («Οδηγός Διαπλοκής») κερδίζει υποψηφιότητες και για τις τέσσερις κατηγορίες ερμηνειών.
 
 
 
Ο Ρότζερ Ντίκινς, ο πλέον παραγνωρισμένος από τον θείο Όσκαρ διευθυντής φωτογραφίας, κέρδισε την ενδέκατη (!) υποψηφιότητά του για το «Prisoners». Προς το παρόν δεν έχει καμία νίκη.
 
Ο Γούντι Άλεν συνεχίζει να κρατά το ρεκόρ των περισσότερων υποψηφιοτήτων στην κατηγορία του Πρωτότυπου Σεναρίου, φτάνοντας τις δεκαέξι με αυτή για το «Θλιμμένη Τζάσμιν».
 
Με την δουλειά του στο «Philomena», ο Αλεξάντρ Ντεσπλά σημείωσε την έκτη υποψηφιότητά του σε οκτώ χρόνια. Ο Τζον Γουίλιαμς, από την άλλη, έφτασε τις 44(!) υποψηφιότητες στην συγκεκριμένη κατηγορία (οι άλλες πέντε είναι για Καλύτερο Τραγούδι) έχοντας σημειώσει 5 νίκες, και συνεχίζει να κυνηγά το ρεκόρ του Γουόλτ Ντίσνεϊ (59 υποψηφιότητες).
 
 
 
Φαίδων Παπαμιχαήλ
 
Είναι η πρώτη υποψηφιότητα για τους εξής «τρανταχτούς» υποψηφίους: Μάικλ Φασμπέντερ, Σάλι Χόκινς, Τσιουέτελ Ετζίοφορ, Μάθιου ΜακΚόναχι και Στιβ ΜακΚουίν, μεταξύ άλλων. Ο Ελληνοαμερικανός Φαίδων Παπαμιχαήλ είναι επίσης πρώτη φορά υποψήφιος, για τη διεύθυνση φωτογραφίας του «Nebraska».
 
Μεσολάβησαν 35 χρόνια ανάμεσα στην τελευταία υποψηφιότητα του Μπρους Ντερν (για το «Coming Home») και τη φετινή για το «Nebraska». Το ίδιο διάστημα χρειάστηκε να περιμένει και η 82χρονη Πατρίσια Νόρις, που σχεδίασε τα κοστούμια τού «12 Χρόνια Σκλάβος».
 
H 27χρονη Μέγκαν Έλισον («Οδηγός Διαπλοκής», «Her») γίνεται μόλις η τέταρτη παραγωγός μετά το 1951 και η πρώτη γυναίκα που κερδίζει με περισσότερα από ένα φιλμ, υποψηφιότητα για το Όσκαρ Καλύτερης Ταινίας. Οι υπόλοιποι τρεις είναι οι Φράνσις Φορντ Κόπολα και Φρεντ Ρος για την «Συνομιλία» του 1974 και το δεύτερο μέρος του «Νονού» και ο Σκοτ Ρούντιν το 2010 με τα «Social Network» και «Αληθινό Θράσος».
 
Έιμι Άνταμς (η μόνη υποψήφια Α' Γυναικείου Ρόλου που δεν έχει ήδη Όσκαρ), Μπράντλεϊ Κούπερ και Τζένιφερ Λόρενς ήταν και πέρσι υποψήφιοι, αλλά σε διαφορετικές κατηγορίες! Αν μάλιστα κερδίσει το Όσκαρ η Τζένιφερ Λόρενς, θα είναι η πρώτη στην ιστορία που θα έχει κερδίσει συνεχόμενα Όσκαρ, αλλά σε διαφορετικές κατηγορίες.
 
Είναι η πρώτη φορά που η Παλαιστίνη έχει υποψήφια για Όσκαρ και η πρώτη κινηματογραφική διάκριση της χώρας γενικότερα, με αρκετή διπλωματική σημασία.
 
 
 
Το «Gravity» είναι η έκτη ταινία που γυρίστηκε σε 3D και διεκδικεί Όσκαρ Καλύτερης Ταινίας - είχαν προηγηθεί τα «Avatar» (2009), «Up» (2009), «Toy Story 3» (2010), Hugo (2011) και «Life of Pi» (2012). Τo «Gravity» είναι μόλις η πέμπτη ταινία στην ιστορία που καταφέρνει να είναι υποψήφια σε όλες τις επτά τεχνικές κατηγορίες (Διεύθυνση Φωτογραφίας, Εφέ, Ήχος κλπ) - και μάλλον θα κερδίσει κιόλας.
 
Η Σάντρα Μπούλοκ πέρασε έξι μήνες σκληρής προπόνησης για τις ανάγκες της ταινίας, τα αποτελέσματα της οποίας είναι οφθαλμοφανή και στο φιλμ.
 
Μετά το «Αvatar» του 2009 υπήρχε πλέον η τεχνολογία για την πραγμάτωση του οράματος του Αλφόνσο Κουαρόν αλλά οι αυξημένες τεχνικές απαιτήσεις για μια ρεαλιστική αναπαράσταση των συνθηκών μηδενικής βαρύτητας και του φωτισμού στο διάστημα οδήγησαν το «Gravity» σε μια τετραετή καθυστέρηση. Μέχρι και λίγες εβδομάδες πριν από το γύρισμα, οι εργασίες δεν είχαν τελειώσει και οι δοκιμές συνεχίζονταν – μία μέρα πριν ένα συγκεκριμένο πλάνο, μάλιστα, το ρομπότ που κινούσε την κάμερα συγκρούστηκε με την κούκλα που αντικαθιστούσε την Μπούλοκ, κάτι που η ηθοποιός δεν έμαθε παρά μετά τη λήξη των γυρισμάτων!
 
[spoiler]
Κατά την διάρκεια των γυρισμάτων μιας υποβρύχιας σκηνής του «Gravity» ο Κουαρόν κράτησε την αναπνοή του ταυτόχρονα με την Μπούλοκ για να βεβαιωθεί ότι δεν της ζητούσε να το κάνει για υπερβολική ώρα. Τελικά ο σκηνοθέτης άντεξε λιγότερο από την ηθοποιό του.
 
 
 
Με τον «Λύκο της Wall Street», o Μάρτιν Σκορσέζε γίνεται ο εν ζωή σκηνοθέτης με τις περισσότερες ταινίες (8), που έχουν κερδίσει υποψηφιότητα για Όσκαρ Καλύτερης Ταινίας. Μέχρι τα προηγούμενα βραβεία ήταν ισόπαλος με τον Στίβεν Σπίλμπεργκ και τον Γούντι Άλεν.
 
Για τις ανάγκες των σκηνών του «Λύκου» που περιείχαν χρήση κοκαΐνης, οι ηθοποιοί έσπαγαν και σνίφαραν βιταμίνη Β.
 
Η σκηνή με τον Μάθου ΜακΚόναχι και τον Λεονάρντο ΝτιΚάπριο, στην οποία ο πρώτος χτυπάει ρυθμικά το στήθος του και τραγουδάει, αποτελεί στην πραγματικότητα ένα τελετουργικό του ΜακΚόναχι, το οποίο χρησιμοποιεί ο ίδιος ως ζέσταμα πριν τα γυρίσματα. Ο ΝτιΚάπριο ήταν αυτός που τον παρακίνησε να το εντάξει και στην ταινία.
 
Ο Τζόνα Χιλ ήθελε να καταπιεί ένα αληθινό χρυσόψαρο για τις ανάγκες της σχετικής σκηνής αλλά η παραγωγή δεν τον άφησε και επιφόρτισε τρία άτομα να κρατούν μια γυάλα, έτσι ώστε μετά από τρία δευτερόλεπτα ο ηθοποιός να φτύνει το χρυσόψαρο και αυτοί να το τοποθετούν πίσω στο νερό.
 
Ο επικεφαλής της εταιρείας που προσλαμβάνει τον Τζόρνταν μετά το κραχ και την πτώχευση που τον διώχνει από την Wall Street στην αρχή της ταινίας, δεν είναι άλλος από τον Σπάικ Τζόουνς!
 
 
 
Σύμφωνα με τον Κρίστιαν Μπέιλ, ο «Οδηγός Διαπλοκής» είναι κατά ένα μεγάλο κομμάτι προϊόν αυτοσχεδιασμών. Κατά την διάρκεια των γυρισμάτων ο ηθοποιός είχε πει στον σκηνοθέτη του: «Καταλαβαίνεις πως οι αυτοσχεδιασμοί θα αλλάξουν αρκετά την πλοκή», για να πάρει την απάντηση του Ο. Ράσελ: «Κρίστιαν, μισώ τις πλοκές, με ενδιαφέρουν οι χαρακτήρες, αυτό είναι».
 
 
 
 
Η Τζένιφερ Λόρενς, με την υποψηφιότητά της για το Όσκαρ Β΄ Γυναικείου Ρόλου για τον «Οδηγό Διαπλοκής», γίνεται αυτόματα στα 23 της η νεότερη ηθοποιός που έχει κερδίσει τρεις υποψηφιότητες για Όσκαρ. Έσπασε το ρεκόρ της Τερέζα Ράιτ που είχε κερδίσει τρεις υποψηφιότητες αλλά στα 24 της.
 
Ο Ντέιβιντ Ο. Ράσελ είναι ο μόλις έβδομος δημιουργός που με συνεχόμενες ταινίες του κερδίζει υποψηφιότητες για σκηνοθεσία και σενάριο. Τα υπόλοιπα μέλη του κλειστού κλαμπ είναι οι Μπίλι Γουάιλντερ, Ντέιβιντ Λιν, Τζόζεφ Λ. Μάνκιεβιτς, Τζον Χιούστον, Ρίτσαρντ Μπρούκς, και ο Γούντι Άλεν, ο οποίος το έχει καταφέρει δύο φορές.
 
Ο Κρίστιαν Μπέιλ για τις ανάγκες του ρόλου χρειάστηκε να πάρει σχεδόν 40 κιλά με αποτέλεσμα κατά την διάρκεια των γυρισμάτων ο Ρόμπερ Ντε Νίρο να μην τον αναγνωρίσει. Χρειάστηκε η παρέμβαση του Ντέιβιντ Ο. Ράσελ για να πείσει τον Ντε Νίρο πως ο ηθοποιός μπροστά του ήταν όντως ο Κρίστιαν Μπέιλ.
 
Το φιλί μεταξύ Έιμι Άνταμς και Τζένιφερ Λόρενς προήλθε από ιδέα της δεύτερης.
 
 
 
 
Ο Στιβ ΜακΚουίν προσπαθούσε να γράψει ένα σενάριο με πρωταγωνιστή έναν ελεύθερο άνδρα που γίνεται σκλάβος όταν η σύντροφός του τού πρότεινε να διαβάσει το βιβλίο που διάβαζε εκείνη την περίοδο: το αυτοβιογραφικό «12 Χρόνια Σκλάβος» του Σόλομον Νόρθαπ.
 
Η εκπληκτική Λουπίτα Νιόνγκο (Πάτσι) ήταν βοηθός παραγωγής στο «The Constant Gardener», και σε κάποιες μέρες ήταν προσωπική βοηθός του Ρέιφ Φάινς.
 
Μοντάροντας τη σκηνή του βιασμού της Πάτσι από τον ψυχοπαθή Επς (Μάικλ Φασμπέντερ), ο Στιβ ΜακΚουίν σοκαρίστηκε όταν συνειδητοποίησε ότι, μετά από μια ιδιαίτερα έντονη λήψη, ο Φασμπέντερ είχε λιποθυμήσει λόγω της ψυχολογικής πίεσης.
 
 
 
Το ακριβότερο πλάνο του «Nebraska» διαρκεί λίγα δευτερόλεπτα: για τα πλάνα στα οποία μοτοσικλετιστές περικυκλώνουν το αυτοκίνητο των πρωταγωνιστών, το στούντιο ξόδεψε 50 χιλιάδες δολάρια, αφού έπρεπε να φέρει κασκαντέρ (!) από το Λος Άντζελες, να τους αγοράσει κοστούμια και να τους αφήσει να «χορογραφήσουν» τη κίνησή τους γύρω από το αμάξι, αλλά και το όχημα που μετέφερε τις κάμερες.
 
O Πολ Γκρίνγκρας («Captain Phillips») απέφυγε να συστήσει τον Τομ Χανκς στους ηθοποιούς που υποδύθηκαν τους Σομαλούς πειρατές. Η πρώτη φορά που τους αντίκρισε ήταν όταν ο χαρακτήρας που ενσάρκωσε, τους είδε να εισβάλλουν στην γέφυρα του πλοίου, κραδαίνοντας τα πολυβόλα τους. «Ήταν τρομακτική στιγμή», παραδέχθηκε ο Χανκς.
 
[spoiler] 
Η πιο πολυσυζητημένη σκηνή είναι εκείνη του φινάλε, όπου ο Φίλιπς σιγά σιγά μπαίνει σε φάση σοκ (συγκλονιστικός ο Χανκς) όσο εξετάζεται από τη γιατρό του πλοίου. Η σκηνή δεν ήταν μέρος του αρχικού σεναρίου αλλά αυτοσχεδιασμός της στιγμής από τους συντελεστές.
 
 
 
Αν και η φωνή της είναι πια αναπόσπαστο κομμάτι της Σαμάνθα και του «Her», η Σκάρλετ Γιόχανσον δεν ήταν η πρώτη επιλογή του Σπάικ Τζόουνς. Η Σαμάνθα Μόρτον όχι μόνο είχε εξασφαλίσει το ρόλο, αλλά ήταν παρούσα στα γυρίσματα και είχε ηχογραφήσει όλους τους διαλόγους. Στο μοντάζ, όμως, ο Τζόουνς αποφάσισε ότι κάτι δεν πήγαινε καλά, και η Μόρτον τού έδωσε την ευχή της να ψάξει για την αντικαταστάτριά της.
 
Ο Σπάικ Τζόουνς στράφηκε στον φίλο του, Στίβεν Σόντερμπεργκ, για βοήθεια και συμβουλές με την πρώιμη εκδοχή της ταινίας, η οποία έφτανε τα 150 λεπτά. Ο Σόντερμπεργκ, σε 24 μόλις ώρες (!), μόνταρε μια δική του, 90λεπτη εκδοχή και την έδωσε στον Τζόουνς, λέγοντας: «Δεν λέω ότι έτσι πρέπει να είναι η ταινία, αλλά δείτε το και σκεφτείτε το.» Τελικά λίγα πράγματα διατηρήθηκαν από την εκδοχή του Σόντερμπεργκ αλλά μερικές αποφάσεις και επιλογές του ενέπνευσαν τον Τζόουνς να βρει την τελική εκδοχή της ταινίας.